Otázky
Njčastější otázka a odpovědi.
Q. JE POŽADOVANÁ JEŠTĚ NĚJAKÁ DODATEČNÁ MONTAŽ?
A: Ne. Port - A - Cool® jednotky jsou připravený pro použití stačí vyndat ven z krabice. (Popřípadě připojení rychlospojkou k vodě)
Q. JAK MÁM PŘIPRAVIT PORT - A - COOL® JEDNOTKU PRO USKLADNĚNÍ?
A: Jednoduše vysušte jednotku, vysušte filtry a umístěte jednotku, raději v krytém a suchém místě pro zimní období. Podrobněji, prosím klikněte na www.port- a – cool.cz viz. údržba jednotky".
Q. SPUSTIL JSEM POPRVE JEDNOTKU PORT - A - COOL® A VYCHÁZÍ S NÍ NEPŘÍJEMNÁ VŮNĚ! CO JE ŠPATNĚ?
A: Filtry, osazené na zádi vaší Port - A - Cool® jednotky, nikdy nebyly mokré. Pryskyřice ve filtrech může vydávat pryskyřiční vůni, po prvém namočení trvá přibližně jeden až tři dny než se pryskyřice odvětrá. Držte jednotku v otevřeném prostoru pokud vůně nevyprchá nebo dejte plný vršek změkčovadla vody přímo do nádrže ve spodní části vaší jednotky.
Q. MOJE JEDNOTKA PORT - A - COOL® NEVYKAZUJE VELKÝ CHLADÍCÍ UČINEK.
A: Nejprve, kontrolujte zadní část vaší jednotky a podivte se, zda filtry jsou skutečně celé vlhké i jejich vnitřní část. Nastavte vodní tok. Pro proces vypařování je nezbytně nutné, aby filtry byli celé vlhké předtím, než vy zapnete ventilátor. Uvědomte si prosím, že chlazení vzniká odpařováním vody z celého povrchu filtru, takže pokud není celý filtr zvlhčen dochází tak právě o tuto část dochází ke snížení účinnosti chlazení!
B: Ujistěte se, že v nádrži je dostatek vody, ta musí být naplněna dřív něž Vy zapnete čerpadlo!
C: Ujistěte se, že vodní zdroj a zdroj elektřiny je zapojený a pracují. Jestli používáte prodlužovací kabel, ujistěte se, že prodlužovací kabel není ve zkratu a je dostatečně silný a nezahřívá se.
D: Jestli žádný z těchto kroků nevyřeší problém, volejte naši technickou podporu +420607551940 pro dodatečnou pomoc.
Q.JAKÉ JE VHODNÉ PROSTŘEDÍ PRO JEDNOTKY PORT - A - COOL® ,TAK ABY MĚLI NEJVĚTŠÍ CHLADÍCÍ ÚČINEK?
A: Pro optimální výkon, by teplota měla být 28 stupňů C nebo vyšší a relativní vlhkost vzduchu by měla být pod 75%. Ať tak nebo onak, Port - A - Cool® jednotky budou redukovat teplotu v téměř každém prostředí a teplotě, a udělají chlazené prostředí víc příjemné.
Q. JAKÝ JE ROZDÍL MEZI ODPAŘOVACÍM CHLADICÍM SYSTEMEM A MLŽÍCÍM SYSTÉMEM?
A: Mlžící jednotky stříkají vodu přes sprchu do vzduchu, který bude dosedat na osoby a předměty, stává se že se osoby a předměty namočí a zničí.
Port - A - Cool® jednotka užívá odpařovací proces k tomu, aby produkovala chladný vzduch.
Q. JAKÝM OLEJEM SE MAŽE VENTILATOR?
A. Dayton Motor Installation a Maintenance Information viz manuál, "Kluzné ložisko motoru požaduje periodickou údržbu. Stálé zatížené jednotky se mažou jednou za rok, přerušovaně zatížené jednotky každé dva roky, a příležitostně používané jednotky každých pět let s 30 až 35 kapkami SAE, ne 20 kapkami!
„Nemazat – vazelínou nebo elektrickým motorovým olejem."
Q. CO MAM DĚLAT JESTLI MÁ JEDNOTKA VÝDÁVÁ NELIBOU VŮNI?
A. Nová jednotka projde dobou záběhu a muže vydávat nelibou vůni. Přibližně po týdnu od uvedení do provozu, by vůně měla zmizet(musí vyvětrat vůně pryskyřice ve filtru). Jestli jednotka není novou jednotku, muže příčina být v nevhodné údržbě jednotky - růst řas nebo bakterii v jednotce způsobí nelibou vůni( hniloba). Prosím podívejte se na váš uživatelský manuál pro řádný úklid a údržbu.
Q. KDE MOHU KOUPIT NÁHRADNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ?
A. Jednotlivé náhradní díly a příslušenství můžete zakoupit u každého prodejce Port - A - Cool nebo přímo z Port - A - Cool Parts/technické podpůrné oddělení. www.port-a-cool.cz, www.portacool.com
Q. JAK ČASTO SE MUSÍ MĚNIT FILTRY?
A: V závislosti na kvalitě údržby a četnosti použití, filtry typicky vydrží až pět let. Ať tak nebo onak, byste měli nějaké otázky na životnost vycpávek pro Vaši jednotku, prosím volejte naše oddělení technické podpory podrobněji informace o výměně vašich filtrů
Q. JAKÉ JE MNOŽSTVÍ VLHKOSTI PRODUKOVANÉ A JEDNOTKOU?
A. Přibližně 2% - 5% zvýšení vlhkosti je vyprodukované v závislosti na teplotě a vlhkosti životního prostředí. Toto množství zvýšení vlhkosti není znatelné ve větrané oblasti, kde je vzduch produkovaný jednotkou a je odsáván z prostor a nebo je zajištěno dostatečné větrání prostor.
Q. JAK DLOUHO VYDRŽÍ VODA V USAZOVACÍ NÁDRŽI ?
A. Pokud není dostupný přímý přívod vody, jednotka bude vypařovat vodu z naplněné usazovací nádrže přibližně dva provozní cykly. Rychlost odpařování je závislá na teplotě a vlhkosti vzduchu v okolí. Vodní zdroj pro doplňování usazovací nádrže je doporučený výrobcem. Každá jednotka má vnitřní plovákový ventil pro regulaci vodní hladiny v nádrži.
Q. CHTĚL BYCH DÁT LED DO USAZOVACÍ NÁDRŽE PRO LEPŠÍ CHLAZENÍ?
A. Ochlazený vzduch z ledové vody může být nasátý a distribuovaný ventilátorem, ale toto nezvýší vypařování a proto to nebude mít význam pro chlazení.
Q. KDE JE NAPSANÝ MODEL A SÉRIOVÁ ČÍSLA NA JEDNOTCE?
A. Na vnější straně obalu každé jednotky je plech s prvním výliskem s tištěnými čárovými kódy a další informace. Jednotka typová čísla začínají dopisy "PAC." Sériová čísla jsou plně digitální čísla. Prosím vždy uvádějte název jednotky- a sériové číslo a typové číslo při kontaktování Parts/technická podpora.
Q. CO KDYŽ ME OTÁZKY ZDE NEJSOU ZODPOVĚZENÉ?
A: Naše technická podpora je k dispozici od 9 do 16hodin. Pondělí až pátek na telefonu +420 607551940 nebo e-mail: toracosro@gmail.com